ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

Τι είναι τέχνη;

Λοιπόν εάν ψάξει κανείς θα βρει πάρα πολλά άρθρα που μιλάνε για το θέμα αυτό, εξηγώντας τι είναι η τέχνη. Για παράδειγμα με βάση την Βικιπαίδια: Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ψυχική δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στα ανθρώπινα συναισθήματα, διεγείροντας τον νου ή και το συναίσθημα.                                                                     

Λοιπόν ναι, όντως αυτό είναι η τέχνη όταν αναφερόμαστε σε αυτήν έτσι γενικά και αόριστα. το ενδιαφέρον όμως είναι τι σημαίνει τέχνη για τον κάθε ένα από εμάς και με αυτό εννοώ πως αισθανόμαστε την ώρα που ασχολούμαστε με την τέχνη, ακόμη και η θέση που έχει στην ζωή μας. Τι εννοώ με αυτό; 

Για εμένα τέχνη δεν είναι απλά ένας πίνακας ζωγραφικής ένα τραγούδι ή μια χορογραφία που με χαροποιεί η ομορφιά ή η ηρεμία που προσφέρει... Είναι ένα μέσο επικοινωνίας με τον κόσμο ή και με τον ίδιο μου τον εαυτό! Είναι ο δικός μου κόσμος και είναι δικός μου γιατί τον δημιουργώ εγώ και έχει μέσα όλα όσα εγώ επιτρέπω. Επομένως έτσι δημιουργείται ένας χώρος ασφάλειας από όλα τα συμβάντα της καθημερινότητάς που με αναστατώνουν. Παράλληλα όμως υπάρχει ένα αίσθημα χαρά και ελευθερίας και είναι αλλιώτικο καθώς δεν προέρχεται από ένα συγκεκριμένο γεγονός, αντιθέτως απλά υπάρχει σε άπειρη ποσότητα και εάν κάποιος δεν το νιώσει δεν θα μπορέσει να το κατανοήσει! 

Οι παραπάνω λόγοι αποτελούν μόνο μία μικρή μερίδα των πραγματικών λόγων, την μερίδα που μπορεί να εκφραστεί με λόγια. Εάν θέλετε να μάθετε όλη την αλήθεια δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε εσείς οι ίδιοι μία τέχνη! Πώς σας φαίνονται όλα αυτά; Ποια είναι η προσωπική σας επαφή με την τέχνη; Αφήστε μου τα σχόλια σας! Ανυπομονώ να τα διαβάσω.



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου